Warning: Creating default object from empty value in /home/poland/domains/rezerwuj.org.pl/public_html/wp-includes/bookmark.php on line 36

British AirwaysLinia lotnicza British Airways opracowała program inwestycji mających na celu poprawę komfortu podróżowania. Z firmowych środków przeznaczonych zostało aż 5 miliardów funtów, część z nich wydana została na nową usługę jaką jest automatyczna rejestracja i odprawa (check-in). Na razie usługa jest w fazie testowej, jednak jeśli ten etap zakończy się pomyślnie, może ona zrewolucjonizować odprawy pasażerskie w liniach lotniczych.

Odprawa na lotnisku

Mając na uwadze potrzeby klientów, którzy często zafrasowani są sprawami zawodowymi i żyją w ciągłym pośpiechu przewoźnik chce ograniczyć do minimum wszystkie formalności związane z odprawą przed podróżą. Dlatego opracowano system umożliwiający automatyczną rejestrację i drogą internetową przesłanie karty pokładowej, tak by podróżni mogli jedynie nadać w porcie swój bagaż, a później bez problemu wejść do samolotu.

Z początkiem października linia lotnicza British Airways rozpoczęła testy nowego rozwiązania na wybranych połączeniach z Francji. Automatyczna odprawa dostępna jest na dobę przed planowaną podróżą. Po przejściu tejże odprawy każdemu pasażerowi zostanie przypisane miejsce, udostępniona zostanie również e-karta pokładowa. Nowa usługa w radykalny sposób skraca czas jaki trzeba spędzić na lotnisku przed wejściem na pokład.

Innowacyjne pomysły

Brytyjski przewoźnik zasłynął z swoich innowacyjnych pomysłów, którym było na przykład wprowadzenia iPad’ów na pokład samolotów, w celu jak najbardziej wydajnego gospodarowania danymi pasażera, by móc oferować światowy poziom obsługi klienta oraz indywidualne podejście wobec każdego klienta. Teraz czas przyszedł na testowanie nowoczesnej usługi, która przyspieszy i ułatwi odprawę.

Większa rzesza klientów linii lotniczej British Airways uzyska możliwość skorzystanie z nowej odprawy dopiero w marcu przyszłego roku. Docelowo rozwiązanie ma być dostępne na wszystkich połączeniach do końca 2013 roku.

First & Gold Executive Club

Przewoźnik stara się także ułatwić odprawę bagażową, dlatego w rodzimym porcie linii British Airways, czyli Heathrow Terminal 5, testuje nowe usługi bagażowe dla klientów First & Gold Executive Club, wśród nich pomoc kogoś na kształt portiera/bagażowego, który już przed wejściem do Terminalu 5 przejmie bagaż i będzie im towarzyszył do miejsca oprawy pasażerów First.

Linie lotnicze British Airways czekają na dostawę zamówionych Airbusów A380. Pierwszy samolot A380 ma przylecieć do Londynu w lipcu 2013 roku. Kiedy pierwsze egzemplarze wylądują na lotnisku, będzie świętowanie, oględziny, testy, i próby, kiedy w końcu przyjdzie dzień inauguracji pierwszego połączenia, z pewnością będzie to krótkodystansowe rejs, bowiem najpierw piloci muszą się wdrożyć w kokpicie nowej maszyny. Brytyjski przewoźnik zamówił w sumie 12 maszyn. Nie wiadomo na razie, kiedy dokładnie A380 trafi do lotów komercyjnych. Pojawiła się również informacja, że British Airways jest w gronie przewoźników, którzy walczą o status pierwszego klienta największego samolotu z rodziny Dreamlinera – Boeinga 787-10X.

Autor: Tomasz Kamiński Google+ Tomasz Kamiński

Tagi: , , , , , ,

Wypowiedz się!